19/02/2025
Având în vedere prevederile art. 134, alin. (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, coroborat cu art. 7, alin. (1), lit. “a” din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, s-a procedat la publicitatea proiectelor de hotărâri ce urmează a fi supuse dezbaterii plenului în cadrul şedinţei ordinare a Consiliului local al comunei Aluniş, convocată prin Dispoziţia nr. 40/19 februarie 2025_ emisă de către primarul comunei, în conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1), coroborat cu art. 134, alin. 1), lit. a), alin. (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Au fost înscrise pe ordinea de zi următoarele proiecte de hotărâri :
1. Proiect de hotărâre privind alegerea d-lui Ciont Marcel-Dorel – consilier în cadrul Consiliului local al comunei Aluniș, în funcția de președinte de ședință
- inițiator : Sav Mihai – primar
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de măsuri pentru organizarea activității de bună gospodărire a comunei pe anul 2025, stabilirea și sancționarea contravențiilor în acest domeniu
- inițiator : Sav Mihai – primar