Având în vedere prevederile art. 134, alin. (5)  din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, coroborat cu art. 7, alin. (1), lit. “a” din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, s-a procedat la publicitatea proiectelor de hotărâri inițiate și care  urmează a fi supuse dezbaterii / analizării în cadrul comisiilor de specialitate, iar ulterior plenului.

            Se aduc la cunoștință publică, prin afișare la sediul instituției și pe site-ul  https://comunaalunis.ro următoarele proiecte de hotărâri :

 

1.  Proiect de hotărâre privind modificarea Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului, aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale personalului autorităţii administraţiei publice locale din cadrul UAT Comuna Aluniş, județul Cluj pe anul 2025 (împreună cu Anexa nr. 1, 2),

                   Inițiator : Sav Mihai – primar