Având în vedere prevederile art. 134, alin. (5)  din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, coroborat cu art. 7, alin. (1), lit. “a” din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, s-a procedat la publicitatea proiectelor de hotărâri inițiate și care  urmează a fi supuse dezbaterii / analizării în cadrul comisiilor de specialitate, iar ulterior plenului.

            Se aduc la cunoștință publică, prin afișare la sediul instituției și pe site-ul  https://comunaalunis.ro următoarele proiecte de hotărâri :

 1.  Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local de venituri și cheltuieli al Comunei Aluniș pe trimestrul I - 2025

                   Inițiator : Sav Mihai – primar

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local de venituri și cheltuieli al Comunei Aluniș pe anul 2024

                   Inițiator : Sav Mihai – primar

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Planului anual al achizițiilor publice pe anul 2025 al u.a.t. comuna Aluniș

                            Inițiator : Sav Mihai – primar

            4. Proiect de hotărâre privind stabilirea modalității de întocmire, completare  și conducere a evidențelor în registrele agricole ale localităților componente din cadrul u.a.t. Aluniș, județul Cluj, pentru anii 2025-2029

                            Inițiator : Sav Mihai – primar

                    Publicitatea proiectelor de hotărâri s-a efectuat prin afişare la sediul Consiliului local al comunei Aluniş, în ziua de 15 mai 2025, ora 16,30.